Veckans träning

Solis var bra!:) Love it.

Nu ska jag plugga! Tråkigt. Men det måste man göra ibland (läs hela tiden i mitt fall). Var lite nere under dagen eftersom jag hade gått upp 0,2 kg under veckan men nu känner jag att det gör inte så mycket för jag känner mig inte tjockare. Jag tycker faktiskt att man ser mina nyckelben liiite mer än förut men jag vet inte.

Tänkte sammanfatta veckans träning, mest för mig själv man får en sån bra överblick när man skriver upp allt här!;)

Måndag: 30 min crosstrainer
Tisdag: 30 min promenad
Onsdag: ingenting! liten språngmarsch bara;)
Torsdag: 30 min crosstrainer
Fredag: ingenting!
Lördag: 30 min crosstrainer, 60 min skidåkning
Söndag: 30 min crosstrainer, 60 mins promenad i långsamt tempo

Tycker det ser ganska bra ut, är nöjd med veckans träning!

Kommentarer
Postat av: elli

dutig du är :)

2011-01-17 @ 13:28:50
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har du för crosstrainer och har du någon sort du rekommenderar? Tycker du att det är nödvändigt att köpa en med inställda program (t.ex. fettförbränning) eller känns det onödigt? Jag tror att jag ska köpa en!

2011-01-17 @ 14:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0