Inte på humör

Hej... En trött Izza som sitter här. Jag börjar känna att jag verkligen bara skriver samma sak i denna blogg. Jag skriver alltid om hur trött jag är. Men det är sant, jag är trött hela tiden. Jag orkar inte göra någonting. Jag har inte gjort någonting i helgen som inte har varit att "ta det lugnt". Jag har antigen läst eller kollat på film. Så himla tråkigt! Vill vara pigg. Vill orka göra massa roliga saker! Men det går inte när man är så trött för då blir det inget kul att göra saker, om man ens orkar börja göra något:( O det suger! Jag vill inte ha det så här. Jag har även ätit godis/glass/chips varenda dag sen i torsdag i förra veckan när resten av min familj (utom min storasyrra) åkte på semester utomlands. Nej juste, i torsdags åt jag inget onyttigt! Var fett stolt över det. Men det blir så när jag är ensam hemma, orkar inte försöka hålla suget i shack utan åker mest bara med det. Ångest...

Så mår inte alls bra just nu faktikst. Trött och underliggande ångest, mysigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0