Suuuck!

Känns bra att klockan är över kvart över två och jag har knappt fått något vettigt gjort... Hmpf. Jag läser ju mattekursen på Internet och sidan var jätteseg förut så jag gick och käkade lunch istället förut vid kvart över tolv. Kollade på teve samtidigt som jag åt, det skulle jag inte gjort för det gjorde att jag blev fast där ändå till klockan två. Kollade på "Vem vet mest" och "Klockan åtta hos stjärnorna". Haha, älskar kommentatorn i "Halv åtta hos mig/Klockan åtta hos stjärnorna", så jäkla skön! Skrattar alltid åt honom. Sen ska jag åka och handla också någon gång under eftermiddagen ju, har fortfarande inte besämt vilken affär jag ska åka till:/ Hatar när jag ska bestämma något, först velar jag jättemycket fram och tillbaka och sen när jag väl har bestämt mig för något alternativ kan jag fortfarande inte släppa tankarna om vad jag ska välja! irriterande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0