Depp

Hej...

Mitt humör är typ i botten just nu. Ingenting känns kul. Känner mig bara helt genomtrött. Känns inget kul att börja skolan nu längre på grund av allt problem med att hitta boende. Har svårt att sova för jag ligger och tänker på hur allt kommer bli, kommer allt lösa sig? Det gör att jag är ännu tröttare. Ikväll kände jag mig även tvingad att träffa några kompisar och fika hemma hos en kompis för jag har sagt nej flera gånger i rad när de har frågat om jag vill göra något. Så gick dit "bara för att" vilket kändes jättedåligt.

Som sagt, ångesten ligger och trycker hela tiden och gör min tillvaro lite till ett helvete. Bara mitt bostadsproblem skulle lösa sig skulle en stor sten lätta från mitt hjärta. Det blir inte bättre av att min kusin som också ska börja plugga i samma stad som mig har fått tag i boende. Det får mig att känna mig ännu mer misslyckad.

Kommentarer
Postat av: Marine

Nu är det nog dags för dig att tänka dig tillbaka ett par veckor, när allt gick så bra, och ta fram DEN tjejen i dig. Hon finns där, du gillar henne och det är HON som ska styra - den positiva och starka! Kom igen nu.

2011-07-27 @ 08:29:38
URL: http://marinesummer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0