Varför varför varför

Hej!  Nu har jag äntligen lyckats fixa boende i Linköping!! Ska bo ovanpå ett stall ute på landet tillsammans med en annan tjej. Förutom rummet har jag tillgång till kök och ett allrum med teve. Jag hoppas det blir bra och jag kommer trivas där. Jag vill ju egentligen bo i korriodor/lägenhet inne i Linköong men detta får funka tills vidare.

Det jobbiga är att det ligger långt ute på landet, 2-3 mil i från Linköping. Det går ju bussar och så men eftersom det är på landet går inte bussarna lika ofta som här i Stockholm om man säger så... Så det betyder att jag kommer få låna en av mina föräldras bil för att ta mig till skolan! Det är riktigt bra att ha körkort ibland alltså^^

Om två veckor kommer jag alltså flytta hemifrån. Två ynka veckor!! Jag kan knappt fatta det. På ett sätt är jag förbannad på mina föräldrar, hur kan de låta mig flytta hemifrån bara sådär? Jag kommer inte klara det och det vet dem mycket väl!! Jag kan laga mat och städa, men det är väl det jag kan. Jag kan inte fixa med viktiga pappren, tvätta eller allmänt ta hand om mig själv. Varför säger de inte till mig att det är ingen idé att jag försöker flytta för jag kommer ändå inte klara det, varför?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0