Är för trött för att komma på en bra rubrik...

Om runt en timme kommer gästerna. Jag är så inte redo. Helst skulle jag bara vilja lägga mig i sängen och sova ostört i flera timmar och sedan vakna och känna mig pigg och utvilad igen! Men nu går ju inte det, tyvärr. Men fy fan vad trött och otaggad jag är nu. Mår illa också. Har gjort det hela dagen. Men ja, får väl skylla mig själv antar jag men just nu skulle jag ge ganska mycket för att kunna spola tillbaka tiden och göra så att jag inte drack det där sista vinglaset! För är trött på att känna mig som en zombie med ett illamående som hänger över en hela tiden. Nu kommer jag säkert inte kunna njuta ordentligt av tårtan, buhu:( Men nu ska jag krypa in i min studentklänning, ska ta en bild också så ni får se min fina klänning sen:) För det vill ni väl?^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

i will <3

2011-06-02 @ 10:08:55
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: camilla

jag vill se bild :D

2011-06-02 @ 10:32:46
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0