Bokförlagsmöte

Hej hej! Har varit hemma i nästan en timme, så skönt att sluta tidigt! Det var riktigt varmt idag också, ganska jobbigt och sitta och plantera blommor i gassande solsken ._. Fortsätter det vara så här soligt kommer jag få en snygg bondebränna lagom till midsommar^^ :O

Idag kom jag på att jag inte alls kommer få en slapp och jobbfri eftermiddag som jag hade tänkt för jag ska på ett möte med ett bokförlag vid fem. Jag och en kompis skrev en djurbok för barn som projektarbete och nu ska vi då på ett möte med ett förlag som ev. ska trycka vår bok! Jättekul om den skulle bli tryckt!

Men nu ska jag äta min fruktsallad (innehåller melon, äpple, banan, blåbär, kesella, naturell yogurth, honung, linfrön, hasselnötter, mandlar) medan jag läser lite bloggar och dricker saft! O saften är inte ens sockerfri, all min Fun light är slut och jag var extremt saftsugen så det fick bli sockersaft. Känns sådär typ. Bannlyste ju sockersaft och läsk för drygt 1-2 år sedan och har knappt druckit det sen dess. O nu dricker jag ett helt glas. Men men... Vad är det för fel på att dricka sockersaft egentligen? Ärligt talat borde det ändå vara bättre att dricka än Fun light som bara innehåller konstgjorda saker lixom...


Kommentarer
Postat av: camilla

Men vad roligt mer er bok :D verkade dom positiva till o trycka den? vad för typ av barnbok är det?



Åå kan tänka mig att de blir jobbigt för ryggen, men som du säger så länge man få betalt:P jajamen sånna kommunjobb har vi med :) härligt att du kunde få jobb iår med :D



Vad är favvofrukten?:D



Hoppas du haft en fin kväll:D

2011-06-10 @ 20:35:34
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0