Dagens krämpor

Jag har suttit och ritat och mätt med hjälp av Eniro och det verkar som jag har ca 7-8 km till jobbet, fett bra att cykla nästsan 1,6 mil varje gång jag cyklar:D O förresten, om jag klagade på mina fysiska problem igår är det ingenting jämfört med vilka problem jag har idag! Har gått runt och burit på en massa vattenkannor (12 kg i varje hand=24 kg) hela dagen. Mina axlar är helt slut. Likaså är min rygg. Mina knän mår lite bättre tror jag i alla fall idag, eftersom jag mest har vattnat och inte rensat så många gravar. Gjorde det bara de två sista timmarna på arbetsdagen och av någon anledning gick det passet jättefort, fick en chock när alla andra börja gå och och jag kolla på klockan och insåg att det var dags att gå och byta om! Lycka!

Kommentarer
Postat av: camilla

tycker du är väldigt snäll som hjälper din syrra äta upp all chokladen hihi:D jag hjälpte min syrra förra året också när hon vann sen sån stor dumle på liseberg xD



ÅÅ jag vet inte, älskar eva och adam, livet enligt rosa e också kanon hihi.) bert e ganska kul oo aa typ alla:P



TAck det kan behövas hihi:D

Hur mår du idag?

2011-06-15 @ 19:23:39
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0