Filmtajm

God kväll! Hoppas ni har haft en bra dag! Så skönt att vara ledig efter att ha jobbat i fyra dagar för mig:D Älska ledighet. Nu ikväll ska jag och min lillasyster kolla på filmen som börjar klockan nio på 5:an, typ Matte söker husse tror jag den hette. Kan tänka mig att den är ganska tråkig men det gick inte så mycket annat så man får ta vad som går, haha^^ Till filmen ska jag äta fruktsallad, dricka te och äta godis! Mums mums! Blir nog choklad, och kanske lite Ahlgrens bilar. O kanske lite chilinötter! Hej svullkväll typ! Men måste gå och fixa nu, puss puss!


Kommentarer
Postat av: camilla

Var filmen bra? låter som en mysig kväll iallafall?:D mummsade också i mig choklad igår :D o lite annat med :P



Åå varför tar de så lång tid innan den kommer ut? kommer ni få betalt för den?:)



Hur ser din dag ut idag?:D

2011-06-12 @ 07:47:09
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Haha okey :P gjorde du ngt annat istället då? eller tittade du iaf?:P



Åå okey då förstår jag, men shit vad bra med förskott o sen per bok som säljs :D



Nähä åå älskar bio:D gillar du dom filmerna? vem ska du gå med?:D

hoppas dagen blir riktigt bra:D

2011-06-12 @ 10:03:14
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0