Hej matte!

Morsning:) Icke så händelserik dag idag inte, har varit och handlat lite mat, kört Sims samt kollat på film. Typ det enda jag har gjort! Men det har varit skönt. Imorn är det jobb igen, buhu. Imorn så fyller även min syrra år, 17 fyller hon. Av mig kommer hon få ett expansionspaket till Sims, typ Drömjobb eller något heter det. Har jag tur låter hon mig installera det på min dator också kanske om jag är lite snäll:)

Juste, idag anmälde jag mig även till förberedande mattekurs för de som ska läsa något program med matte i sig på högskolan. Kursen läser man över Internet så det är ju lite nytt för mig. Så imorn tänkte jag börja kolla lite på matten för idag hinner jag nog inte, ska kolla på film klockan nio så det blir nog lite tajt med tiden och då är det bättre att använda den lilla tid jag har till något roligare (och vettigare? hihih) som t ex spela Sims! Håller ni inte med? Känns lite jobbigt att behöva både jobba och plugga men det ska nog gå bra, trots att jag kanske inte är en klippa på matte... Är lite rädd att jag inte ska klara av matten på högskolan. Eller är faktiskt mer än "lite" rädd för det, rättså skräckslagen faktiskt. Men jag hoppas att den här sommarkursen går bra i alla fall så kanske den rädslan kommer släppa lite åtminstone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0