Planering

Tjo:) Idag har jag ätit ganska mycket onyttigt, men också lite nyttigt:) Har bestämt mig för att jag ska försöka äta hyfsat nyttigt i veckorna så jag kan äta godis och kakor på helgen utan att få dåligt samvete, det låter väl bra? Är rädd att jag ska gå upp för mycket i vikt nu när jag knappt tränar någonting men äter lika mycket som förut när jag tränade bra mycket mer...

Men idag har jag i alla fall varit duktig och tränat, 30 min crosstrainer och 25 min styrka! Är nöjd. Har bestämt att jag ska försöka cykla till jobbet tre dagar i veckan (3 h), köra styrka två gånger (1 h) plus träna en gång på crosstrainern/jogga i veckan (0,5 h). Det känns som jag borde klara det. Men om jag t ex bara cyklar två gånger på en vecka kan jag ju byta ut det mot ett crosstrainer pass på en halvtimme eftersom cyklingen inte alls är lika ansträngande som ett crosstrainerpass eller joggpass. Senså är det ju inte hela världen om man inte tränar som jag har sagt någon vecka... Det får jag inte glömma!! Men det känns viktigare att komma igång med träningen än att inte äta onyttigt i veckorna för om jag bara kommer igång med träningen tror jag att maten kommer lite automatiskt:)


Kommentarer
Postat av: ch

låter rätt bra att du släpper på alla hämningar och förbjuda! ingen kan leva på bara nyttigheter ett helt liv. speciellt inte om man tränar och det gör ju du. håll det lite striktare på veckorna och släpp efter lite på helgerna! ha balansen! det är ett hållbart koncept!

2011-06-20 @ 17:12:05
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/
Postat av: Duddamia

Hej, jag ska spara din blogg i datorn, men behöver ett namn för din bloggtitel är så lång, vad heter du på ana mia?



Fin blogg btw, kramar

/Duddamia

2011-06-21 @ 14:09:00
URL: http://levenova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0