Suck it up honey

Morsning. Nu har mina föräldrar och min lillasyrra åkt på semester utomland. De åkte vid halv tre tiden tror jag så det var när jag fortfarande var på jobbet. Kände mig så sjukt löjlig igår för att trots att jag är snart 19 år så grät jag när jag låg i min säng och skulle sova. För att min familj kommer vara borta i TVÅ veckor? Hur stört är inte det. Men är rädd att något ska hända. Att det ska hända en olycka och det var sista gången jag såg dem igår. De ska till Sardinien förresten och har hyrt en husbil där som de ska åka runt i. Bilolyckor händer ofta. Men ja, jag är rädd att jag ska förlora dem. Töntigt, jag vet. Så nu får jag fan skärpa mig!! Är ju faktiskt inte helt ensam hemma, min storasyrra är ju också kvar. Så nu ska jag gå på toa och sen ska jag gå och börja laga mat, kikärtsgryta med ris ska jag göra. Men min syrra kommer inte hem förens lite senare ikväll så får äta ensam. Vilket jag kommer få göra både på fredag och söndag. Kanske lördag också men det vet jag inte än, ska kanske träffa några kompisar från skolan då men får se om det blir av! Jag är absolut inte van att äta middag själv så det känns jobbigt. Men jag ska klara  det, jag är duktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0