Sunny side

Halloj:) Gud vad varmt ute det är idag:O Så himla tur att jag kunde jobba i skuggan nästan hela tiden, annars hade jag dött! Förstår mig verkligen inte på de som jobbar i solen, hur ORKAR dem?! Helt obegripligt för mig.

Igår hade jag inte tid att uppdatera för först så blev maten klar väldigt sent så jag kom i ofas eftersom när jag hade ätit klart var klockan halv åtta. Jag och min syrra kollade då på första delen av filmatiseringen av "Stenhuggaren" av Camilla Läckbergs bok. Jag såg de två tidigare filmatiseringarna av hennes böcker förra veckan och jag tycker att de är bra gjorda:) Dock tycker jag att det nästan inte att någon karaktär stämmer överrens efter hur de beskrivs i boken och sådant drar alltid ner ett filmbetyg för mig:/ Men men, sedan kom jag på att jag var tvungen att dela upp en lång MP3 ljudbok fil till kortare men så var programmet jättekonstigt för hela tiden när jag öppnade det var spåret över dubbelt så långt och i slow motion typ!! Blev jätteirriterad så satt och försökte fixa med det utan att lyckas så somnade väl inte förens strax innan halv elva... Not good när klockan ringer halv sex på morgonen och man måste stiga upp... Men jag tror att jag har löst det problemet nu (hoppas, hoppas, hoppas) i alla fall.

Men jag har inte så mycket kvar på min ljudbok nu, jag måste be pappa ladda hem någon/några ljudböcker till mig ikväll. Annars är det för sent för resten av min familj (förutom min storasyrra) åker på semester imorn:( Det var tänkt att jag också skulle följa med men sen fick jag ju jobbet som sträcker sig över hela sommaren och då valde jag jobbet såklart. Så nu kommer jag behöva vara jättemycket ensam de kommande två veckorna för min syrra jobbar ju också men på lite oregelbundna tider så ibland kommer vi träffas i alla fall;) Alltid något. Men nu måste jag fixa lite saker, puss puss på er därute i värmen!

Kommentarer
Postat av: camilla

Haha men bonnebrännor e snyggt xD speciellt när man ska visa sig i bikini sen haha^^



Åå okey:D tror du att du kommer in där?:D vet du vad du vill arbeta med sen?:)



Vad har du gjort ikväll?:D

2011-06-29 @ 20:30:40
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0