Värmekänslig:(

Tja=) Har varit på jobbet hela dagen och kom hem för drygt en halvtimme sedan. Var som vanligt på jobbet idag, lite segt men det är det väl alltid antar jag. Det var väldigt varmt ute men som tur va kunde jag arbeta i skuggan större delen av tiden. Så sjukt skönt, annars hade jag blivit grillad och så svettig att hela min t-shirt blivit blöt. Fräscht? Inte så värst. Men det ska tydligen bli väldigt varmt hela den här veckan, jobbigt:( Jag tycker om när det är lite halvvarmt, är ganska värmekänslig tror jag så svettas lätt trots att ingen annan gör det. Jättejobbigt.

Men nu har jag inte tid och sitta här och svamla, jag måste rita ett grattiskort till min syrra! Kom på att jag skulle ritat det igår och sedan satt det någonstans så hon skulle se det direkt när hon klev upp. Synd att jag kom på det imorse fem minuter innan jag skulle gå... För hon skulle nog bli väldigt glad om hon hittade ett fint grattiskort men nu får jag ge henne det sedan när hon ska öppna presenter istället. Lite tråkigt men så får det bli:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0