Vidskeplig?

Hej! Åh vad trött jag är just nu. Har varit en lång dag... Först så jobbade jag från sju till fyra, sedan åkte jag till ett stort köpcenter för jag skulle till tandläkaren som ligger precis brevid köpcentret. Kollade lite efter present till min syrra som fyller 17 om knappt en vecka men hittade inget:/ Sedan gick jag mot tandläkaren, var riktigt nervös då jag läste mitt horoskop i Metro imorse. Så här löd Vågens tecken idag: "I tecknet finns indikationer på att ett möte eller ett telefonsamtal kan få vissa överraskande konsekvenser". Trodde det syftade på mitt tandläkarmöte och så tänkte jag att de skulle säga att jag hade en massa hål;) haha. Men det gick bra! Inga hål!!:D:D Bör förresten tilläga att jag inte är en Våg, jag är Lejon men Metros våghoroskop brukar stämma in mycket bättre på mig än vad lejonets gör så jag brukar läsa båda och ta det som jag tycker verka stämma, hehe;)

Sedan åkte jag hem och käkade middag, lite bruna bönor och potatisbullar och till det åt jag massa morötter, keso och lingonsylt:D Mums. Nu ska jag kolla lite på TV och försöka slappna av, känner mig helt uppstressad av någon anledning (men samtidigt trött) Hoppas er dag har varit toppen i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0