Äggit värre

Hej hej igen! Blev tomatsoppa till lunch och en omelett på två ägg och lite stekt paprika:) Brukar alltid käka macka när jag äter soppa men jag försöker att äta lite mer proteiner än vad jag brukar så gjorde en omelett istället:D Det var ganska gott faktiskt:D Det får jag göra någon mer gång, proteinrikt och bra.

Sedan var jag ute på en timmes promenad i det vackra vädret, synd bara att det blåste, annars hade det varit väldigt varmt faktiskt!

Efter det så har jag varit inne lite på datan och pluggat lite, ansåg mig vara klar med en inlämningsuppgift så ska lämna in den snart. Jag hoppas att jag har gjort rätt för jag är lite osäker:/ O idag eller imorn skulle min kemilärare rätta labbrapporten jag skrev i förra veckan, är supernervös för antingen är den typ jättedålig eller jättebra. Förmodligen jättedålig för nu när jag har pluggat till provet jag har på måndag har jag kommit på en massa saker jag borde ha skrivit i labbrapporten, irriterande!!

O sen måste jag kolla igenom de utbildningar jag har skrivit upp som jag tycker låter intressant. Det är väl en tio styckna, så nu måste jag bestämma mig för vilken jag ska sätta högst upp på ansökningslistan! Tiden börjar lixom rinna iväg nu... Hjälp.

Kommentarer
Postat av: Marine

Jag är runt 1,69 cm så mitt BMI ligger på 22 :) jag satsar inte ens på att bli underviktig... men vore skönt att få ner mitt BMI till 20.

2011-03-31 @ 19:46:58
URL: http://marinesummer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0