Är det inte typiskt...

... att man vaknar klockan åtta när man har sovmorgon så man kan vakna klockan tio?! Suck! Jag som faktiskt behövde sova, var jättetrött igår ju. Men har haft en ganska skön morgon eftersom jag vaknade så tidigt. Har legat och läst en stund, läste ut The struggle (VD-boken) och nu håller jag på med en bok av Katarina von Bredow, kommer dock inte ihåg vad den hette. Älskar alla andra av hennes böcker så kommer nog tycka om den här också! Så har jag ätit frukost såklart också. Men nu ska jag fortsätta läsa, hoppas ni får en trevlig dag i skolan, på jobbet eller hemma eller vart ni nu ska befinna er under dagen!

Kommentarer
Postat av: camilla

Vad handlar de böckerna om? :)

2011-03-10 @ 11:43:46
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Twiggy

Sådant där är mycket irriterande, men det lät ju som om din morgon började bra iallafall:)

2011-03-10 @ 14:28:57
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0