Att leta utan att hitta

Hejsan svejsan!

Sitter här med en smoothie gjort på lätt kesella, mjölk, lite banan, hallon & blåbär. Gott! O sen har jag också en pytteliten skål med chips och en skål med godis. Har tidigare under kvällen kollat på Välkommen åter och sedan Cirkus Möller. Roligt värre, haha. Men nu tänkte jag sitta vid datan en stund, kolla lite bloggar kanske. O sen lägga mig i sängen och läsa.

Idag har jag varit och shoppat, eller ja jag shoppade ingenting men letade efter ett par löparskor som mamma har lovat att köpa till mig! Provade skor i drygt en timme utan att hitta några som passade bra, irriterande. Men jag får kolla på någon annan affär bara och hoppas att jag hittar ett par då! Sen började min hals göra ont igen:( Jag som kände mig frisk idag! Så sen när jag kom hem vilade jag och sov i drygt 1 h, det var skönt för jag var väldigt trött. Får ta det lite lugnt imorn så att halsontet inte blir kvar, för det vill jag verkligen inte. Är sååå trött på att vara förkyld nu!!

Hoppas ni får en härlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0