Bara en massa blabb

Fredag! Woho, så skönt! Helg, woho! Sovmorgon, woho! Ska inte göra något särskilt i helgen men det är skönt i alla fall med helg! Eller ja, ska plugga en del men ska försöka plugga ett par timmar och sen resten av helgen ska jag försöka att inte tänka på skolarbetet! Försöka...

Mina böcker som har jag resarverat har fortfarande inte kommit:( Är lite besviken. Men hoppas de kommer någon gång i början av nästa vecka i alla fall! Är sugen på att läsa dem.

Egentligen var det tänkt att  jag skulle väga mig imorse, men sen vågade jag jag inte det i alla fall:/ Är lite rädd för vad vågen ska visa, var så länge sen jag vägde mig (exakt 4 veckor sen på söndag!) så det känns som vågen kan utan problem ha pendlat ganska mycket, antingen upp eller ner. Väger man sig en gång i veckan går man inte upp eller ner mer än något kg, men på fyra veckor kan man ha gått upp eller ner säkert 3 kg utan problem. Läskigt! Så får väga mig antigen imorn eller på söndag. Får se vilket det blir.

Nu ska jag kolla lite bloggar! Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0