Boksnack

Hejsan svejsan! Har kommit hem från skolan, gick förbi biblioteket och lånade en Camilla Läckberg-bok. Men boken jag resarverade igår hade inte kommit, hoppas den kommer imorn så att jag kan gå och hämta ut den! Passade även på att resarvera boken "Mattillåtet" som jag har hört ska vara väldigt bra! Men nu ska jag inte läsa även om jag gärna vill det utan jag ska plugga! Har väldigt mycket att göra i skolan just nu tyvärr, jobbigt:( Men om några få veckor lättar förhoppningsvis skolarbetet när en kurs jag håller på och läser nu tar slut. Yes! Längtar. Men nu ska jag faktiskt plugga, hej då!<3


Kommentarer
Postat av: Twiggy

Den där boken mattillåtet vill jag också läsa, du kan ju alltid tala om om den var bra sedan.

2011-03-10 @ 18:48:55
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: camilla

Mattillåtet är en kanonbra bok :)

2011-03-10 @ 19:25:57
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0