Dö rapporter, döööö!!!!!!!!

Hej hej! Har varit jätteduktigt och pluggat ända sen jag sa att jag skulle plugga;) Tog en middagspaus på kanske 20 min men inte mer än så. Men ändå känns det inte som om jag har fått något gjort, och det känns jättejobbigt:( Har suttit och skrivit på en inlämningsuppgift som känns helt omöjlig, förstår inte hur den någonsin ska kunna bli klar:( Sen har jag försökt att skriva en labbrapport som tydligen inte riktigt ska vara som en labbrapport, jättekonstigt. Vet inte alls hur det är tänkt att man ska skriva! Det stör jag mig på jättemycket. Sedan höll jag på att försöka förstå labben jag måste skriva om som jag gjorde för 12 månader sen, jag förstår ingenting! Det dör jag lite av. Aaa, det är det jag har gjort. Nu ska jag skriva lite labbrapport, urk!

Men sen klockan nio ska jag kolla på Kalla fakta, de skulle prata om fetmaoperationens baksida kan man säga. Om hur de som har blivit operarade får bristsjukdomar och depression eller något. Lät lite intressant! Hehe.

Men nu ska jag skriva på rapporten, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0