Fallande snöflingor

Hallå där, har ni märkt att det SNÖAR ute?! Det är inte okej!! Det skulle ju bli vår nu trodde jag?! Men inte:( Nu blir marken täckt av ett vitt fluffigt täcke igen. Suuuuck!! Håller ni med mig? Vill ni också ha vår typ nuuu!?

Det var det negativa med denna dag, att det snöar, den positiva är att det är fredag! Inte för att jag har något roligt planerat inför helgen, ska mest plugga men det är skönt i alla fall. Ska kanske köra badminton med min syrra i helgen iofs. O sen måste jag verkligen besämma mig för vad jag ska göra i höst... Nu kan man ju börja anmäla sig till universitet m.m. så det är hög tid att jag faktiskt bestämmer mig vad jag gör HT 2011. För än har jag ingen aning...

Ni som går i trean på gymnasiet och läser min blogg, vad planerar ni att göra i höst?


Kommentarer
Postat av: Alexis

Jag tänkte jobba, har redan börjat leta jobb. Orkar verkligen inte mer skola just nu >.<

2011-03-19 @ 00:45:45
URL: http://simplicities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0