Fika med kompisar

Tjena! Idag kom jag hem sent från skolan för jag var och fikade med några skolkompisar:) O jag fikade verkligen! Första gången på typ hur länge som helst som jag verkligen fikade tillsammans med dem (alltså inte bara satt och kollade på när de fikade). Tog en liten biskvi. Mums! Den var faktiskt jättegod. O det var mysigt, vi prata om lite allt möjligt. Helt plötsligt har vi besämt två helger vi ska hitta på något på. Jag menar, vi har träffats typ 3 gånger på fritiden under hela gymnasietiden. Men det är roligt tycker jag, det borde göra mig gott att komma ut och träffa lite folk på fritiden:)

Nu ska jag kolla lite bloggar och sen ska jag käka, jag ska äta soppa och de andra ska äta korv (jag äter inte korv). Gottigotti. Trevlig tisdag på er gott folk!

Kommentarer
Postat av: Alexis

Jobb på skansen i stockholm :) hoppas jag får det!

2011-03-29 @ 18:31:10
URL: http://simplicities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0