Glass glass mera glass!

Vet ni vad jag åt igår? GLASS! Har ätit glass en gång tror jag det senaste halvåret. O det var sååå gott. Gott gott gott! Ja, exakt så gott var det faktiskt. Mamma hade gjort chokladsås förstår ni och så skulle vi äta det tillsammans med glass till efterätt efter middagen. Tänkte att det var ju så länge sen jag åt glass, så lite glass kan jag ju ändå ta. Så tog en liten skål glass (älskar att äta saker ut skål!), hade på tinade frusna hallon, i med några skivor banan och så toppade jag med chokladsås. Det var typ gudomligt. Måste äta det snart igen!

Men idag blire ingen glass, man kan ju faktiskt inte äta det varje dag. Eller?:P Ikväll ska jag på gympa som vanligt förresten, sen tror jag att jag ska kolla på finalen av Top Model 15 på datan innan jag ska sova eller så ska jag läsa. Får se. Brukar alltid vara så trött på måndagar för jag börjar tidigt så brukar inte hinna med att göra så mycket efter jympan för jag är så trött. Så jag får helt enkelt se vad jag hittar på. Nu vet jag i alla fall vad jag ska hitta på, tyvär. Jag ska plugga! Fysik, woho! Här kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi om du e glassgalen kan ja tipsa om GB lättglass...halva det "papp-paketet" blir 150 kcal :) smakar gotttii

2011-03-21 @ 20:02:04
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: camilla

jag åt också glass nyss :D

2011-03-22 @ 12:03:12
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Jaaa de hoppas jag med, e trött på att tappa hår :/:/ tappar du något? har du några sömnproblem förresten? :)

Blev de någon glass idag?:D

2011-03-22 @ 18:34:28
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0