Ingen träning idag guys

Jag tänkte träna idag men jag orkar verkligen inte! Har varit duktig och pluggat istället så får träna imorn istället:) Då har jag bara en lektion^^ Woho så skönt! Kommer bara ha en lektion onsdag, torsdag och på fredagar nu tills jag slutar skolan! Fett skönt. Skulle dock vara skönt om man kunde slå ihop lektionerna så att man hade tre st på onsdagen så skulle jag få långhelg varje vecka, haha. Men det som är bra med att man går i skolan även om det bara är en lektion är att man kommer upp i tid (om lektionen inte är på eftermiddagen) och så har man hela dagen sen att göra något eftersom då är man vaken, påklädd och förhoppningsvis pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0