Ont det gör ont

Hej alla människor!

Vaknade tidigt idag, redan klockan sju:/ Jag som verkligen skulle behöva sova länge så kroppen skulle hinna återhämta sig så fort som möjligt... Kanske kan sova en liten stund på dan sedan kanske? Förkylningen är inte bättre idag, är lika illa tyvärr. O det gör ont i mina öron:( Snyft.

Eftersom jag vaknade så tidigt bestämde jag mig för att koka risgrynsgröt till frukost. Den brände fast lite så den smakar lite konstigt tyvärr:( Nästa gång tror jag att mamma får göra gröt, hon gör den alltid perfekt! Sen har jag kollat lite på TV och läst lite. O nu sitter jag här. Ska kolla lite bloggar och sen ska jag kanske köra lite Sims, om jag orkar.

Vi höres senare, hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0