Repeating history

Trots att jag vakanade tidigt imorse har jag fått en hel del gjort fast jag trodde att jag skulle vara för trött för att orka ta tag i någonting! Vad jag däremot inte har hunnit med att gå ut på promenad i det vackra vädret:( Hoppas att det blir fint väder imorgon också, då kan jag gå ut och promenera!

Så vad har jag gjort idag? Jo. Imorse efter jag hade bloggat så kollade jag på Titanic 2, en ganska ny film som handlar om att man har byggt en ny Titanic och det är första gången skeppet ska ut och "åka" eller vad man säger. Jag tror alla förstår hur det slutar... Ja ni hade rätt, skeppet går under. Ganska meningslös film egentligen, men ganska underhållande ändå! Dock är den såklart inte i närheten av hur bra den riktiga Titanic-filmen är!

Sedan pluggade jag till ett prov jag har på måndag. Käkade lunch (soppa & pannkakor igen!). Gott! Sedan pluggade jag lite till och sen tränade jag, körde ett program istället för manuell på crosstrainern. Har under hela hösten kört manuell men nu de senaste tre gångerna jag har tränat har jag valt ett av de 12 förinställda programmen. Idag körde jag intervall, det gick bra! Sedan duschade jag och fikade. Så pluggade jag över en timme till och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra! Kanske köra lite Sims? Såg att det ska släppas ett expansionspaket där man kan ha djur till The Sims 3, woho! Dock släpps det inte förens i oktober... O det släpps säkert inte förens senare i Sverige:( Suck! Men jag som älskar djur skulle såklart tycka det var jättekul att få ha hundar och katter igen som i The Sims 2, såg också att man kan ha häst i det som kommer. Verkar lite weird men det blir säkert bra! Trailer för expansionsspelet hittar ni på youtube.



Hej hopp i galoppen på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0