Semelfika

Nu har jag gympat, det var skönt som sagt att få röra lite på sig! Nu ska jag duscha och sen ska jag fixa
kvällsfika. Sen ska jag nog lägga mig och läsa, mys.

Imorn är det semeldagen! Jag ska hem till en kompis på semelfika! Ska bli kul. O lite jobbigt, tycker ju inte alls om att äta med andra men det ska nog gå bra. Ska va där vid sju så planerar att äta mitt vanliga stora mellis vid fyra och sen äta semla och sen när jag kommer hem äta middag. Vill inte äta middag före, att komma dit och vara halvmätt och sen äta semla tror jag ger för mycket ångest. Faktiskt. Så vill man ju att semlan ska smaka supergott och då måste man faktiskt vara väldigt hungrig!

Men nu ska jag duscha, god natt!

Kommentarer
Postat av: camilla

Det var riktigt gott :)

Och låter som du kommer få en toppendag idag :) semla är ju så gott, tror inte jag kommer äta någon idag men troligtvis en annan dag i veckan :D

Vill du ha mandelmassa eller vaniljkräm i din?^^



Massa kramar

2011-03-08 @ 07:51:51
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0