Semla:)

Tjenare:) Nu har jag varit och hämtat boken! Vad tjock den var, trodde att den skulle vara mycket tunnare, men det gör inget, gillar att läsa tjocka böcker så länge de är intressanta:)

Åt Kelda Tomatsoppa till lunch och, pannakakor!!! Första gången på ett halvår som jag självmant steker pannkakor till mig själv. Har ätit det två gånger när vi har ätit soppa till middag, men då har jag ju varit tvungen att äta och då har jag typ ändå bara ätit en liten pannkaka. Men idag valde jag själv att göra pannkakor, det är stort. Pannkakor känns så ganska förbjudet och sen brukade jag alltid äta det när jag hetsade förut så har inte så bra minnen av det om man säger så. Men det gick bra och det var gott. Åt blåbärssylt och tinade frusna hallon till, och lättkesella. Var jättegott, var som att ha grädde på fast med lättkesella blir det ju nyttigare:)

Sen gick jag ut på en drygt timmes promenad. Sen när jag kom hem fixa jag fika, en semla och en skål med yogurth. Blev jättesugen på semla i fredags för de andra i skolan fick de i matsalen så gjorde jag en nu, ska bli gott. Så nu ska jag avnjuta mitt mellis så återkommer jag senare:)

Kommentarer
Postat av: lith

Oj vad du är modig <3

2011-03-12 @ 21:48:38
URL: http://lith.blogg.se/
Postat av: Lisa

Bra jobbat! Vad är ditt mål föressten?

2011-03-15 @ 10:08:16
URL: http://www.hatkarlek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0