Solen skiner men var är fåglarna?

Åh vad mysigt väder det är ute! Jättefint. Ligger här och snyltar på mammas och pappas säng med datorn i knät. Termomtern visar 4,1 plusgrader och solen skiner. Åh vad sugen jag blir på att ta en promenad ned till vattnet men det är inte att tänka på tyvärr:/ Får fortsätta att ligga här på sängen och "mysa". Måste gå och fixa mellis, är jättehungrig. Åt bara tomatsoppa till lunch, brukar alltid ta macka också när jag äter soppa om det inte är någon matig soppa. Så nu skriker magen efter mat! Ska nog göra en smoothie med lite kesella som jag såg att vi hade i kylen (protein!) och en skål med yogurth/gröt. O så ska jag göra mig en stor kopp te såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0