Som en söndag ska vara

Tjo! Den här dagen har varit ganska lugn för mig, under eftermiddagen har jag kört lite Sims och kollat lite bloggar och så. Så har jag ätit, såklart;) Nu på kvällen har jag kollat på Top Model, blev lite förvirrad för det avsnittet jag ville se allra mest (Covergirl reklam med Ann) sändes inte på söndags-tid? Jag är väldigt säker på att det var förra veckan jag kollade och då gjorde de ingen reklam, men när jag kollade idag och när de gjorde lite återblickar i det senaste programmet var det när de spelade in reklamfilm. Blev minst sagt lite konfunderad...

Sen kollade jag på Solsidan såklart, det är ett måste! O efter det var jag duktig och bytte lakan i sängen och dammsög mitt rum. Nu ska jag måla naglarna, khakigrönt ska de bli samtidigt som jag kollar på The Vampire Diaries (simultankapacitet, jag vet!).

Imorn är det skola, ska inte bli så hemskt. Har insett att jag tycker om skolan, och snart är den slut... Bara några få ynka månader kvar nu innan jag tar studenten. Så läskigt!!


Kommentarer
Postat av: j.

Kan nog vara för att de sände två avsnitt i måndags, och så kanske de bara sände det ena i repris? :S

Låter lite udda att de skulle göra det, men bara en gissning från min sida ^^

2011-03-06 @ 23:01:35
Postat av: camilla

ÅÅ atck vad glad du gör mig :) de va asajobbigt o hetsa, var så länge sen sist och de e inga bra minnen :/ har du hetsat någon gång?

Haft en bra helg? :D

2011-03-07 @ 08:33:37
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0