TV-kväll? Oh ja!

Tjo tjo på er:) Sen uppdatering idag. Har gjort lite allt möjligt idag faktiskt, pluggat, ätit, kört badminton och gått på promenad:)

Idag är det söndag och det betyder Solsidan (sista avsnittet för säsongen ju!) och Flickan som lekte med elden. Brukar ju alltid kolla på Top Model klockan sju men nu helt plötsligt visas det klockan sex, mitt i middagstid! Jättedåligt. Så ska nog kolla på det någon gång under kvällen på internet istället. Vet redan vem som vinner, råkade se det när jag skulle kolla upp något om TM för några veckor sedan. Men ska inte avslöja det här, alla kanske inte vet eller vill veta! Men nu ska jag plugga lite så jag hinner med allt tv-tittande ikväll;) Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, jag har också söndagstradition med top model;)

2011-03-21 @ 08:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0