Allt löser sig

Halloj i stugan! Idag är det inte alls lika fint väder som igår, buhu:( Molningt och kallare. Men det gör inte så mycket för mig för jag hade inte kunnat sola så mycket i alla fall. Ska till skolan vid tolv, ha en lektion och sedan ska jag åka och köpa en present till min kompis. Frågade min syrra precis om hon kunde köpa en cider eller två till mig och det verkar som hon ville det, yes!

Nu ska jag kolla lite bloggar och kanske skriva lite på min labbrapport. Yeay... Sen ikväll ska jag, mamma och mina två syskon iväg och springa. Jobbigt... Men det gick så bra förra gången så jag känner mig lite mer pepp nu. O snart är ju vårruset också som jag ska vara med i! Skojsigt skojsigt! Men nu blire bloggar och sen rapportskrivning! Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0