Blindstyren

God morgon:)

Kvällen igår var helt okej, var ganska trött och fick ont i ryggen när vi dansade så det var inte så kul. Sen var musiken inte den bästa heller:( Det var bara dunka dunka låtar, tycker bättre om när det är blandat dunka dunka och sedan lite låtar man kan sjunga med i.

Sen på vägen hem så kollade min kompis igenom bilderna hon tagit under kvällen med hennes digital kamera, så var det en bild på mig och någon mer på dansgolvet. Så såg jag att hon zoomade av någon anledning så täcktes hela skärmen upp av insidan av min vänster arm, alltså den arm jag har massa ärr på från den tid jag skar mig. Vågade inte kolla vad hon kollade på sedan när hon hade zoomat i bilden men jag misstänker att hon såg mina ärr. Vilket ger mig ångest. Ingen av mina "gamla" kompisar vet något om mina ärr. Vet inte om mina "nya" kompisar gör det heller (skolkompisar) eftersom med tanke på hur de pratar om "såna som skär sig" hur de bara vill ha uppmärksamhet med mera så verkar det inte som de vet om det. Det är konstigt för jag har visat armarna på gympan flera gånger i tvåan, men jag vet inte, så blinda som dem alltid är skulle jag inte bli förvånad om de inte har sett dem!

Men ska försöka att inte tänka mer på det, än sen om hon såg dem, någon gång måste de ändå få veta! Nu hinner jag ändå inte älta det mer här för nu ska jag sticka till skolan, hej då!

Kommentarer
Postat av: aggie

Svar: alltså JO jag är verkligen för stor för att visa mig i bikini. Vill inte plåga andra med mitt fett intryck i pyttesmå kläder :)))

2011-05-05 @ 16:35:21
URL: http://paminvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0