Bryta beteenden

Heej, ledsen att jag är så seg hela tiden! Är lite irriterad på mig själv idag. Har krubbat en massa godis. Jag och  min syrra köpte 1,2 kg godis när vi var och handlade i fredags för det var jättebra extrapris. Allt det är slut nu. Så på tre dagar har vi ätit upp 1,2 kg godis! Herregud. Fast min andra syrra har också ätit lite men ändå. Mycket! Plus kakor och glass. Nästa vecka ska jag försöka äta lite bättre. Men ofta är det så att om jag någon gång börjar tänja på reglerna att inte äta godis i veckan så fortsätter jag att tänja på den regeln men jag har faktiskt bevisat mig själv förut att jag klarar av att bryta ett betende innan det har blivit en vana! Så jag är inte så orolig:)

Idag har jag kört en massa Wii! Det är roligt och jobbigt! Man blir faktiskt väldigt svettig så jag antar att det är ganska bra träning^^ Men nu ska jag skriva klart min rapport, suck! Jag läste en kompis rapport och den var sååå olik min... Men vi har fått så dåliga instruktioner för rapporten så det är svårt att säga om det är jag eller min kompis som har skrivit rapporten "rätt". Men men, nu ska jag skriva klart den i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0