Cykling

Tjo!

Sitter här och är lite svettig, hehe. Jag har länge tänkt att jag ska provcykla till skolan eftersom jag har tänkt att cykla till skolan någon gång då och då och då är det bra att ha provcyklat sträckan i förväg tänkte jag så då passade jag på att göra det just idag! Det var inte så jobbigt som jag hade trott så kommer nog cykla någon gång, trevligt! Tog 25 min i alla fall, vet inte hur långt det är men det är så pass långt att jag får busskort av skolan i alla fall^^

Annars har jag inte gjort så mycket mer än slappat ute i solen idag. Kom hem vid ett och då käka jag lunch (en liten omelett, en knäckemacka & tomatsoppa) ute i solen. Sedan la jag mig och skulle läsa, också ute i solen men eftersom min syrra också låg där blev det ingen läsning utan vi satt mest och pratade. Mys!

Ikväll är det gympa, trevligt trevligt! Men nu tänkte jag läsa lite bloggar, plugga får jag göra efter maten för just nu orkar jag faktiskt inte det!

Kommentarer
Postat av: camilla

Åt också tomatsoppa till lunch idag :D



ÅÅ haha jaa:P blir alltid bara täppt i en nästan xD usch gillar inte o va förkyld o på natten blir de ju alltid värst xD



Låter som du haft en bra dag?:D

2011-05-09 @ 19:41:10
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0