Dissad!!

Tjo, nu har jag varit duktig och tränat^^ Blev en halvtimme på crosstrainern. Nu ska jag gå och fixa mitt kvällsfika, gott. Är tesugen! Men är inte så matsugen då jag mår lite illa:( Fast jag är samtidigt hungrig:( Knasigt det dära.

Imorn har jag bara en lektion, skönt!! Slutar någon gång efter elva. Ska kolla vad det är för lunch imorn i skolan så jag vet om jag ska hem och käka eller käka i skolan. O imorn ska jag på skiva! Hoppas det blir kul! Och sen på torsdag ska jag kanske till en kompis i klassens landställe och va där över helgen, är lite irriterad och inte särskilt sugen på att åka dit för av någon anledning har jag inte hört något om att vi tydligen skulle dit. Fick veta det för några dagar sen när de andra snackade med varandra om det. Varför kollade de inte med mig först om jag kunde i helgen innan de bestämde? Det var samma sak i höstas när de tydligen hade planerat att åka till en annan kompis land (blev dock aldrig av). Då fick jag veta att de hade planerat det länge utan att kolla om jag ens kunde då. Då kände jag mig riktigt dissad, nu känner jag mig bara halv dissad...

Kommentarer
Postat av: it's hard times for dreamers.

får jag lägga till dig i min länklista? ♥

2011-05-03 @ 23:51:50
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/
Postat av: it's hard times for dreamers.

får jag lägga till dig i min länklista? ♥

2011-05-03 @ 23:51:51
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0