En del straffar Gud direkt...

Hej finingar:) Min natt har inte alls varit rolig, först hade jag jättesvårt att sova och sen när jag lyckades somna sov jag väldigt ytligt. Vaknade flera gånger tror jag också. Sedan vaknade jag vid fyra tiden och låg och försökte somna någon halvtimme. Sedan orkade jag inte ligga kvar längre utan gick upp och gjorde i ordning frukost. För jag tror att jag hade svårt och sova och vaknade så himla tidigt för jag var hungrig, åt inte så mycket till middag igår för jag fick ont i magen (får det jättelätt när jag äter lite oregelbundet). Så då åt jag ett stekt ägg och en macka vid halv tio istället men magen kurrade lite när jag skulle gå och lägga mig ändå men orkade inte fixa nått att äta, var trött och ville bara sova. Men det straffade sig eftersom jag fick sova mycket mindre än jag skulle fått om jag hade ätit en macka eller något där på kvällen när jag var hungrig!! Så när jag hade gjort i ordning frukost la jag mig framför teven och kollade på Trauma: Livet på akuten eller något sådant, var ganska intressant. Sedan kollade jag lite på Fråga doktorn och lite annat strunt. Sen orkade jag inte kolla på teve utan gick upp till min säng och la mig och läste lite, sedan vid sju tiden blev jag jättetrött och la ifrån mig boken och så lyckades jag somna! Fast sov väldigt ytligt och vaknade massa gånger så sådär jättebra sömn var det inte men det var i alla fall sömn!

Sedan vaknade jag vid halv tio så följde jag och min syster med mamma och handlade. Det var extrapris på påsksaker så vi fick varsin liten påse med Lindt Lindor påskägg plus en påse med Lindt Lindor kulor!:D Lycklig! Men har så himla mycket godis just nu, måste äta upp det alltså! Har en påse lösviktsgodis sedan två veckor tillbaka (kanske 200-300 g), choklad plus massa chokladägg från i påskas (230 g typ) och nu 6 Lindor kulor plus Lindor ägg (100 g). Mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0