Guten morgen

God morgon!:) Idag har jag också bara en lektion, så skönt. Den börjar klockan ett typ, eller strax innan kanske, får kolla upp det dära. Sen har jag lektion en timme och sen slutar jag:D Woho! Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, funderar på att svänga förbi ett köpcenter med bilen på väg till skolan och kolla efter en sportbehå plus en behå utan band att ha under min studentklänning. Så måste jag leta efter ett par skor till studenten också, orkar inte!!

Oh min studentdag kommer bli knäpp för min kusin tar studenten samma dag och eftersom jag har så liten släkt blir vi jättefå om mina kusiner inte kan komma så då ska vi på deras studentfest på den dag vi båda tar studenten och så ska jag ha min fest dagen efter. Knasigt, jag vet, men jag tyckte att det blev bäst att göra så. Lär väl vara rätt sliten dagen efter när min släkt kommer eftersom jag ska ju festa natten innan men men. Jag brukar inte känna mig så bakis dagen efter jag har druckit så det är ju bra^^ Jag menar igår var jag hyfsat pigg och glad och tränade dessutom så jag hoppas det går bra:) O helvete kom på att vi inte har bjudit in min släkt än, stress!!!!

Kommentarer
Postat av: camilla

Hittade du några skor o allt annat?:)



Asså:O jag som tycker glassarna låter fantastiska haha : måste testa asså:O haha

2011-05-06 @ 16:17:02
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0