Härlig morgon

Tjo^^ Vaknade vid halv nio imorse. Syrran var också vaken så vi gick upp och gjorde scones! Mums! Sedan kollade vi på TV, lite Svampbob, TV-shop (eller ja, Tvins heter det faktiskt) och Teen mom. Sen tränade jag en halvtimme på crosstrainern och sedan en halvtimmes styrkeövningar för mage, rumpa, armar och ben. Nu ska jag käka lunch!

Sen ska jag duscha och passa på att peela benen lite i duschen och sen ska jag ta lite brun utan sol tror jag. Tog det för någon dag sen men det syns inte så mycket så ska ta det igen. Bara för det kommer jag bli helt orange säkert:( Hoppas inte det! Men nu ska jag fixa lunch, jag är superhungrig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta <3 ingen kommer tvinga dig till något, men man har någon som stöttar än o förstår o man behöver inte längre gömma sin ångest. det är så värt, <3

2011-05-28 @ 14:25:47
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0