Krubb krubb krubb

Plupp! Just nu sitter jag bara och väntar på att maten ska bli klar! Är jättehungrig. Hatar att vi jämt ska äta så sent på fredagar! Är van att äta kvart i sex eller sex, inte klockan sju! Man hinner bli så himla hungrig då, gillar inte att vara så här superhungrig för det slutar oftast med att jag äter en portion lika stor som jag äter när jag är normalt hungrig och då blir jag ju hungrig efter max en timme igen. Så irriterande. Får försöka äta lite mer än en vanlig portion idag då antar jag nu när jag är så hungrig!

Hann inte åka och shoppa innan skolan, gick på en promenad istället och shoppade lite efter skolan istället så man slipper vara stressad över att man ska hinna i tid till skolan. Kollade aldrig på skor men shoppade i alla fall 1 behå utan band, 1 vanlig behå, 1 sportbehå, lite nagellack och brun utan sol!

Nu äntligen är det mat, så hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0