Otaggad på tältvistelse

Sen uppdatering för dagen, förlåt mig! Har helt enkelt haft fullt upp. Kollade på Melodifestivalen igår, röstade på vårt grannland Danmark^^ Var det någon mer som tyckte att deras låt var som en kopia av Andreas Johnson eller vad han heter? Kommer inte på vad låten heter men typ... Sing for me eller något sådant? Lik var den i alla fall.
Men kul att Sverige kom trea förresten! Men blev jäkligt irriterad på att Italien knep den sista tolvan och gick om oss!! Fy deras låt sög ju!!!

Nu till dagen, idag har jag tränat, en halvtimme på crosstrainern och sedan en halvtimmes balans/styrkeövningar på Wii spelet och sedan körde jag lite dans. Kul kul. Sedan har jag packat i flera timmar ._. Är typ klar nu. Tror jag. Har säkert glömt något! Ska ju på någon slags fältvecka måndag till torsdag så då kommer det bli helt tyst här på bloggen från min sida, bara så att ni vet. Men ni kan ju kika in i alla fall om ni känner för det^^

Nästa vecka tror jag kommer bli riktigt jobbig. Jag tycker inte om att bo i tält och inte kunna duscha och sådant. Kommer förmodligen bli en riktigt mardrömsupplevelse dessa fyra dagar:( Sedan när jag kommer hem helt utmattad och smutsig på torsdag måste jag sitta hela helgen och skriva på en jävla rapport om vad man har gjort under veckan. O får jag inte MVG på den kan jag kyssa mitt MVG i betyg hej då...

Men men. Ska skriva lite labbrapport nu och sen köra lite Wii med syrran, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0