Studenten är här

Hej hej, idag är det den 30 maj och vet ni vad det betyder? ATT JAG TAR STUDENTEN IMORON!!! Fattar det knappt själv. Känns så himla overkligt. Känner mig inte redo! Men ärligt talt, kommer jag någonsin känna att jag är redo? Nja tror inte det.

Men imorn börjar dagen med champagnefrukost hemma hos en i klassen. Sedan kommer det bli  fotografering på skolan och så trerätters lunch i matsalen med lärarna. Har kikat på menyn i förväg och den ser lovande ut, jag tror det kommer bli jättegott:)

Sedan är själva utspringet och sen blir det åka flak! Oh my god:O Sen efter flakåkningen ska jag hem till min kusin på hans mottagning och sen ska jag ut på kvällen igen, slutskiva. Sen på onsdagen är det min tur att ha mottagning. Har väldigt liten släkt och hitills verkar det som min kusinfamilj kommer, min moster och hennes man, farmor samt några kompisar till mig. Har bjudit en familj till som är mammas gamla kompis och mina gudföräldrar men tror inte att de kommer, de skulle svara senast idag om de skulle komma men de har inte ringt och sagt något. Fett dåligt att inte ens ringa och säga att man inte kommer! Tycker jag i alla fall... Så det blir ganska få personer på min mottagning. Lite tråkigt men det blir nog bra i alla fall! Synd bara att man inte får så mycket presenter, haha x)


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis som fan

2011-05-31 @ 08:40:14
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0