Trevlig kväll

Halloj!

Kvällen igår var bra. Middagen gick bra och maten var god, vem tycker  inte om tacos lixom?! Dock åt jag inte så mycket för jag ville att alkoholen skulle ta bättre, hehe:P Men åt när jag kom hem så det är lugnt. Juste! Åt ju glass med chokladsås till efterrätt också, mums älskar glass!

Men så kvällen var alltså trevlig, synd bara att jag var ganska trött.

Och min syrra hade tydligen lyckats tjata till sig nått slags Wii som träningsredskap så sen lite senare idag ska hon och jag ta bilen och åka och köpa det. Ska bli intressant och testa det, har aldrig gjort det^^

Sen ska jag skriva lite labbrapport idag och börja packa till den där jävla fältveckan. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0