Twilight nörd

Tjo tjo^^ Blev ingen promend idag som jag pratade om, var för lat, hehe. Låg i sängen och kollade på Eclipse på min syrras mobil istället medan min syrra körde Sims på min dator. Visste ni att jag var värsta Twilight nören förut? Kollade på Twilight (första filmen alltså i serien) så många gånger att jag tillslut kunde säkert 80-85 % av alla repliker i filmen! Haha hur stört är inte det? Grejen var den att min syrra hade sett den säkert minst lika många gånger som mig så hon kunde också väldigt många repliker. Ibland när vi inte hade något att göra brukade vi sitta och "spela" upp scener ur filmen genom att säga varann replik var, knäppt;) Kom på nu att det var väldigt länge sen jag såg Twilight nu men trots det sitter en del repliker kvar, de har etsat sig fast rätt bra måste jag säga:P

Men idag såg jag alltså på Eclipse, har bara sett den två tre gånger tidigare så det var kul att se den igen:) Nu när jag inte är ett lika stort fan av Twilight längre kändes den lite små töntig ibland, men vad gör det? Tönrtigt är kul ju!:D

Nu på kvällen ska jag och min syrra kolla på något, kanske någon film eller några avsnitt av Solsidan säsong 2 som pappa laddade hem för några dagar sen. Mys!

PS:
Angånde förra inlägget, kom på i efterhand att det var lite knas att jag inte hade på något mer än behå på överkroppen, men tänkte helt enkelt inte på det. Ville faktiskt bara visa upp mina byxor och inget mer

Kommentarer
Postat av: camilla

Åå twiliht e bra :Dlängtar till tredje filmen hihi:) hur har din helg varit?:D kram

2011-05-01 @ 21:52:36
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0