Julavslutning! Tillbaka till skolan på måndag

Uppdaterade inget igår, förlåt hörni men jag tänkte faktiskt göra det! Och skulle gjort det om blogg.se inte hade sett så knasigt ut att jag inte hittade logga in knappen :O Men nu är jag här igen.

Dagen har varit knäpp matmässigt eftersom jag har varit i skolan från halv tio tills nu eftersom jag hade julavslutning på eftermiddagen (så att man inte ska behöva komma till skolan på måndag enbart för avslutningen).

Iofs kommer jag behöva åka till skolan och skriva prov på måndag eftersom det inte fanns tid till att ha det innan jullovet och ingen ville skriva prov direkt efter jullovet, därför ska vi ha det på måndag! Har därför ingen jullovskänsla alls som man borde ha nu när det har varit avsluting och allt, men på måndag efter att ha skrivit provet och fixat med mitt projektarbete. Då får jag också lov som resten av min skola redan har!

Så i helgen blir verkligen sista kraftansträngningen! Ska ta mina sista krafter och lägga dem på mattten!! Orkar inte bry mig vad jag får för betyg i matten, har faktiskt chans på MVG. Har inte fått MVG i varken Matte A, B, D eller D så varför skulle jag få det i Matte E? Men VG duger för mig i matte. Även om jag såklart skulle vilja ha MVG... Men jaja!! Jag får väl plugga, gå dit, skriva provet, få veta vad jag kommer få i betyg, gå hem och inte tänka på det mer, som vanligt.

Maten blev som sagt annorlunda idag, har ätit frukost (1 macka, 1 dl yogurth), lunch (sallad, 2 falaflar i köttbullssize typ, 1½ bit sill, ½ mini potatis), "mellis" (1 äpple, 2 clementiner, cola light), övrigt (1 bulle).

Den där bullen åt jag typ vid halv sex, kände att jag va tvungen att äta något och jag hade fått en bulle av en kompis tidigare idag och jag hade lite dåligt samvete för jag inte hade ätit den när hon var snäll och gav den till mig, så åt den. Det var nog bra ändå, kände mig darrig, svag, snurrig. Ni vet så där man blir när man inte äter så det var bra att jag fick i mig något. Faktiskt. Nu blire snart middag (typ något kött, ungspotatis, sallad) och sen lär det bli popcorn eller något. Gott! Ha en bra fredag people varesig ni har fått lov eller inte!:)


Kommentarer
Postat av: marinesummer

Känner du också dig yr och svimfärdig ibland? Jag har känt mig så hela veckan och förstår egentligen int evarför. För jag ahr ätit regelbundet och drukit ordentligt. Men det är läskigt... :S

2010-12-17 @ 18:51:40
URL: http://marinesummer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0