Julen är här... (snart)

Tjenare:) Lite seg dag idag. Har mest bara läst. O städat buren till min lilla kanin. Skulle gått ut på en promenad om det inte var så jävla kallt (bra ursäkt att ta till). Men det är faktiskt 18 minus (!!!), och då är man inte ute mer än nödvändigt faktiskt! Men ska ändå träna ikväll tänkte jag, och sen kolla på sista avsnittet på "Morden i Sandhamn"!

Idag ska jag även börja städa lite inför julen tror jag, eller i alla fall börja lite smått. Det är ju bara farmor som är här på julafton så det blir en lugn jul som vanligt, skönt tycker jag. Hatar när det är mycket folk. Det enda negativa är att man får mindre julklappar, dock behöver man ju inte köpa till så många så då kanske det jämnar ut sig!



Paket paket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0