Svar på fråga

Anonym undrar...

Hur mycket har du tänkt gå ner i vikt? Vid vilken vikt har du tänkt öka lite på maten så att du står still i stället för att gå neråt? =)

Om du vill läsa en superbra bok rekommenderar jag Mattillåtet av Gisela van der Ster.

Svar: borde väl egentligen inte gå ner mer nu, men vill så gärna. Men det jag absolut minst ska gå ner till är typ 52,2 (BMI 18,5). Men jag har tänkt att gå ner till kanske 55 till sommaren, sedan får jag se.
Det är svårt att säga vid vilken vikt jag kommer börja äta mer eftersom jag tycker redan att jag äter mycket och borde snarare öka i vikt än minska! Så ärligt talat, jag vet inte. Men mindre personer äter ju mindre mat, så snart kanske min viktminskning stannar om jag fortsätter att äta lika mycket som jag gjorde när jag vägde 64.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0