Vad ska man göra?

Har gjort det där jäkla provet nu, hann få veta vad jag fick på det också. Fick G. Det gör att jag kan säga att jag nöjer mig med att få VG i betyg eller så kan jag välja att göra ett till prov efter jullovet på det vi hade prov på idag som jag då måste få MVG. Vet inte hur jag ska göra:( Känns ju inte så troligt att jag skulle få MVG på ett prov som jag precis skrev G på...

Men får se hur jag gör. Behövde inte bestämma det nu. Men man kan ju alltid gå och skriva det och inte ta det så seriöst och bara ta det man får. 

Men en sak är i alla fall säker: Jag tänker inte plugga någon matte på lovet! Jag ska "bara" jobba på mitt projektarbete under lovet, ingenting annat. Jag förtjänar faktiskt att vara ledig eftersom jag känner mig bara lite sönderstressad av den här jävla superjobbiga hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0