Jävla Fotbollsgala, vem behöver en sån?

Suck, blev värsta besviken idag när jag såg att det skulle vara någon jävla fotbollsgala istället för Biggest Loser Sverige:( Suck. Jag som hade längtat så! Får väl längta en vecka till då...

Har tränat idag, gympa i 60 min. Mina lår håller på och dö! Men det är bra. Jag vill fa finare lår för mina ben är den kroppsdel som jag alltid har hatat och alltid kommer hata mest. En kroppsdel som jag faktiskt tycker är okej på mig är mina handleder! Knasigt. Men de är ganska smala faktiskt. Om man jämför med resten av armen. Kan i alla fall med lätthet ta tummen och lillfingret runt så det känns ju lite roligt iaf:)

Nu när jag inte kan kolla på BL får jag väl kolla på The Vampire Diaries, det är ju också bra men idag ville jag faktiskt se BL...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0